كشف بیش از 150 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ تایباد
نوشته شده توسط : محمد

کشف 150 کیلوگرم مواد افیونی

 


فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي از کشف مواد افیونی در حوزه استحفاظي هنگ مرزي تایباد خبر داد.
سردار "مجید شجاع" فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر بيان داشت: در راستاي انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر، مرزبانان اين فرماندهی توانستند دست قاچاقچيان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزي کوتاه نمايند.


سردار "شجاع" گفت: مرزبانان اين فرماندهي حين بازرسی خودروهای ترانزیتی در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق شدند از دو دستگاه خودرو، که قصد عبور از مرز را داشتند مقدار 159 کیلو و 625 گرم مواد افیونی را کشف کنند.


فرمانده مرزباني استان در ادامه بيان نمود: این حجم از مواد افیونی شامل 139 کیلو و 200 گرم مواد پیش ساز موادمخدر و نیز 20 کیلو و 225 گرم ماده مخدر تریاک بوده است که در این رابطه دو خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شدند.
عالی ترین مقام مرزبانی استان در پايان یادآور شد: مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل، شبانه روز از هيچ گونه تلاشي در جهت تامين امنيت مرزهاي جمهوري اسلامي ایران فرو گذار نخواهند بود و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت های قاچاقچيان در مرزهاي اين خاك مقدس جلوگیری خواهند کرد.





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: